Toimitus

Toimitustavat

Nouto

Voit hakea ostokset maksun jälkeen sopimuksen mukaan kivivarastoltamme tai -kaupaltamme Hyvinkäältä. Kivitasojen kuljetusta varten saat 125€ panttia vastaan lainata ns. A-pukin, joka palautetaan käytön jälkeen meille.

Kotiintoimitus

Tarkasta kivitasojen toimitus- ja asennushinnasto täältä

Toimitamme tilauksesi kotiin tai yritykseesi. Valmistavaran toimitukset tehdään loma-aikoja lukuun ottamatta muutaman arkipäivän sisällä tai sopimuksen mukaan.

Käytämme Postin sopimusrahtia, mutta halutessasi voit käyttää myös omaa rahdituspalveluasi. Pienemmissä toimituksissa (lähetyksen mitat huomioiden) käytämme postipakettiautomaattia.

Tuotteen vaihtaminen ja palauttaminen

Valmistuotteillamme on tilauksen vastaanottamisen jälkeen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Olethan meihin yhteydessä sähköpostitse, jos aiot palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet.

Otathan huomioon tilatessasi:

  • Kivi on luonnontuote, joten poikkeamat asiakkaan näkemien tai hänelle toimitettujen mallikappaleiden ja toimitetun materiaalin välillä ovat mahdollisia.
  • Tuotetiedot ja tuotekuvaukset kerrotaan kunkin tuotteen yhteydessä. Emme vastaa mahdollisista virheellisistä tiedoista, tuotekuvista tai niiden aiheuttamista vahingoista.
  • Asiakkaalle postitse toimitetut, mutta noutamattomat ja myyjälle palautetut lähetykset voidaan lähettää asiakkaalle uudestaan asiakkaan laskuun.
  • Mittatilaustöiden materiaalivalinta, tarkat mitat ja tarvittavat työstöt käydään läpi asiakkaan kanssa ja asiakas vahvistaa ne kirjallisesti tilausvahvistuksen yhteydessä. Tämän jälkeen tehtyjä muutoksia ei voida huomioida. Asiakas tarkastaa mittatilaustyöt toimituksen (nouto, toimitus pihaan tai asennus ja toimitus) yhteydessä ja kuittaa kirjallisesti tilauksen vastaanotetuksi sellaisena tilauksen mukaisena, tai kirjaa ylös mahdolliset poikkeamat tilauksesta.  
  • Tuotteet ovat pääosin suoraan varastossamme, mutta joidenkin tuotteiden kohdalla varastoerä on pieni. Varmista saatavuus puhelimitse tai sähköpostitse muutamaa päivää ennen noutoa.

Saitko väärän tai virheellisen tuotteen?

Mikäli saat meiltä väärän tuotteen tai tuote on vioittunut kuljetuksessa, olethan meihin pikimmiten yhteydessä. Vastaamme kaikkien virheellisten tuotteiden palautuskuluista.

Huomioithan, ettei vioittuneeksi tuotteeksi lasketa tuotetta, joka on vaurioitunut asiakkaan vääränlaisessa käsittelyssä. Lähetämme aina tuotteidemme mukana hoito-ohjeet, joita pyydämme noudattamaan.

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).