Toimitusehdot

HelaStone oy toimittaa sekä mittatilaustöitä että valmistuotteita.

Mittatilaustyöt

Tilausehdot

Mittatilaustöiden materiaalivalinta, tarkat mitat ja tarvittavat työstöt käydään läpi asiakkaan kanssa ja asiakas vahvistaa ne kirjallisesti tilauksen yhteydessä.

Tämän jälkeen tehtyjä muutoksia ei voida huomioida.

Kivi on luonnontuote, joten poikkeamat asiakkaan näkemien tai hänelle toimitettujen mallikappaleiden ja toimitetun materiaalin välillä ovat mahdollisia. Tämä koskee etenkin kivien kuviointia – jokainen kivilaatta on ainutlaatuinen, eikä kuvio- ja värivaihtelut ole virhe, vaan luonnonmateriaalin normaali piirre.

Toimitetun tavaran tarkastaminen

Asiakas tarkastaa mittatilaustyöt toimituksen (nouto, postitus, toimitus pihaan tai asennus ja toimitus) yhteydessä.

Tavaran toimitusta, määrää ja laatua koskevat muutokset on tehtävä heti, kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.

Asennettu tai käyttöönotettu tuote katsotaan vastaanottajan hyväksymäksi.

Valmistuotteet

Tilausehdot

Kivi on luonnontuote, joten poikkeamat asiakkaan näkemien tai hänelle toimitettujen mallikappaleiden ja toimitetun materiaalin välillä ovat mahdollisia. Tämä koskee etenkin kivien kuviointia – jokainen kivilaatta on ainutlaatuinen, eikä kuvio- ja värivaihtelut ole virhe, vaan luonnonmateriaalin normaali piirre.

Vaihtaminen ja palauttaminen

Valmistuotteillamme on tilauksen vastaanottamisen jälkeen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteiden vaihto- ja palautusoikeus koskee vain valmistuotteita.

Olethan meihin yhteydessä sähköpostitse, jos aiot palauttaa tilaamasi tuotteen/tuotteet.

Muut toimitusehdot

  • Tuotetiedot ja tuotekuvaukset kerrotaan kunkin tuotteen yhteydessä. Emme vastaa mahdollisista virheellisistä tiedoista, tuotekuvista tai niiden aiheuttamista vahingoista.
  • Asiakkaalle postitse toimitetut, mutta noutamattomat ja myyjälle palautetut lähetykset voidaan lähettää asiakkaalle uudestaan asiakkaan laskuun.
  • Tuotteet ovat pääosin suoraan varastossamme, mutta joidenkin tuotteiden kohdalla varastoerä on pieni. Varmista saatavuus puhelimitse tai sähköpostitse muutamaa päivää ennen tilausta.
  • Lähetämme tuotteidemme mukana hoito-ohjeet. Huomioithan, ettei vioittuneeksi tuotteeksi lasketa tuotetta, joka on vaurioitunut asiakkaan vääränlaisessa käsittelyssä. 

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).